Bomosa col·labora un any més amb el Cos de Voluntaris per la Natura

Tornar al llistat

Bomosa col·labora per quart any consecutiu amb el programa de formació Cos de Voluntaris per la Natura, impulsat pel Comú de la Massana.

Aquest curs va destinat a joves d’entre 16 i 18 anys que es troben fora del circuit escolar i que, per l’edat que tenen, els és difícil accedir al món laboral. Els joves formen part d’un projecte conjunt impulsat pel Comú d’Andorra on aprenen a realitzar feines de jardineria i tenen la oportunitat de formar-se de cara a millorar la seva ocupació futura.

Durant el curs, els joves participants tenen la oportunitat d’adquirir coneixements en diferents àrees relacionades amb l’entorn de la natura com la jardineria, el paisatgisme, seguretat forestal, entre d’altres. El curs ensenya als alumnes alguns valors com la importància de compartir, la companyonia, la puntualitat, el respecte pel medi ambient i els animals, etc. a més d’aportar una oportunitat de futur als joves, els quals finalitzen el curs amb noves experiències i coneixements que poden aplicar en feines futures.

20160304-el-periodic-dandorra-cos-de-voluntaris-per-la-natura