Recolzament dels clients de Morabanc a Bomosa

Tornar al llistat

MoraBanc reparteix 153.826 euros de la targeta solidària

Tretze entitats (Unicef, Càritas, AINA, Oxfam Intermón, EENSM, Infants del Món, CAI-La Gavernera, IBO-Àfrica, Mans Unides, Fundació Privada Clara Rabassa, Cooperand, Bomosa i Carisma) s’han benefciat enguany de la targeta solidària de MoraBanc, que ha repartit 153.826 euros.
La iniciativa creada l’any 2011 ha acumulat més de 700.000 euros durant aquests sis anys i el director general de MoraBanc, Lluís Alsina, va manifestar que “l’objectiu era arribar al milió d’euros en deu anys, però creiem que ho aconseguirem en vuit anys”. De cara a la campanya d’aquest any, MoraBanc incorporarà tres entitats més, l’Associació Marc G.G., la Fundació Privada Tutelar i Hi Arribarem

Captura de pantalla 2017-02-02 a las 16.52.19

Des Bomosa, volem agraïr a MoraBanc aquesta iniciativa, però sobretot volem donar les gràcies a tots els clients que han participat en aquest projecte per a beneficiar a totes les entitats !

Però, què és la targeta solidària de Morabanc?

Una targeta solidària és la teva targeta visa MoraBanc de sempre, però més solidària. Perquè cada vegada que l’empris estaràs fent petites aportacions als projectes solidaris que tu triïs.

Com? Molt fàcil: l’aportació es farà automàticament arrodonint l’import de la compra realitzada. I per complementar la teva col·laboració, des de MoraBanc es dona  la mateixa quantitat.