Bomosa i Daguisa Hotels han creat un programa solidari de missatges d’esperança per als padrins de la residència El Cedre d’Andorra la Vella que, des de mitjans del passat mes de març, estan allotjats a l’hotel Golden Tulip Andorra Fènix d’Escaldes-Engordany, per evitar contagiar-se del coronavirus. Aquesta nova iniciativa compta amb l’aprovació i la supervisió dels responsables del Cedre i del Servei Andorrà d’Atenció Sanitària (SAAS), i amb la col·laboració dels voluntaris de la Creu Roja que estan atenent aquestes persones grans, tal com detallen els impulsors del projecte.
Per alleugerir en la mesura del possible aquesta situació, Daguisa Hotels ha habilitat un correu electrònic recepciofenix@daguisa.com al qual es poden fer arribar aquests missatges d’esperança. Una vegada els hagin rebut, els responsables del grup els posaran a disposició del personal de la Creu Roja que està fent l’acompanyament de les persones grans, perquè aquestes puguin veure aquests missatges d’ànims ja sigui impresos en un paper o en un dispositiu portàtil.
A més, els promotors de Bomosa i Daguisa Hotels que han engegat aquesta iniciativa s’han posat a disposició de qualsevol centre que pugui necessitar que aquests missatges d’esperança es facin arribar a les persones que està atenent (ja siguin malalts, gent gran, etcètera), de manera que aquesta iniciativa que ara comença amb les persones grans del Cedre es pugui estendre a qualsevol persona d’Andorra que estigui vivint una dificultat afegida amb motiu del coronavirus.
Missatges dels residents del Cedre i de l’hotel Fènix en agraïment:
La vostra opinió