Amb motiu del Dia internacional de la Diabetis, Bomosa ha organitzat juntament amb Adda (Associació de diabètics d’Andorra), Vallmedicvision i Farmàcia Galeno, una xerrada amb l’astronauta i primer esportista diabètic en aconseguir fer el Grand Slam, Josu Feijoo. La Jornada “Diabetis i esport” que es va dur a terme a la Sala d’actes de Morabanc fou tot un éxit.
Josu Feijóo va sorprende explicant totes les seves proeses i motivant a tots els assistents a portar una vida normal i més esportiva i trencar les barreres que limiten la malaltia.
La xerrada va comptar amb la presència del ministre de Salut Joan Martínez Benazet, que va refermar el seu compromís i el del ministeri amb les malalties cròniques, que ha definit com un “repte de futur”, i amb la implementació de les millores tecnològiques per poder tractar millor la malaltia.
Pots ampliar la informació en aquests enllaços:
La vostra opinió